آزمایش اپلیکیشن Task Mate گوگل برای کسب در آمد کابران

گوگل آزمایش نسخه‌ی بتای اپلیکیشن جدیدش موسوم به Task Mate را آغاز کرده است. اپلیکیشن جدید مشابه اپلیکیشن رتبه‌دهی Google Opinion Rewards است، با این تفاوت که به کاربران در ازای انجام درست وظایف خواسته‌شده پول پرداخت می‌کند.

باتوجه‌به توضیحات اپلیکیشن Task Mate در پلی‌استور، وظایفی در این اپلیکیشن مانند عکس‌گرفتن از رستوران‌های نزدیک و پاسخ به پرسش‌های تحقیقاتی و ترجمه‌ی برخی جملات انگلیسی به زبان مادری‌ قرار داده شده است که کاربران به‌راحتی می‌توانند آن‌ها را با گوشی هوشمند خود انجام دهند و پاداش دریافت کنند.

اپلیکیشن Task Mate
اپلیکیشن Task Mate

پاداش دریافتی در قالب پول محلی پرداخت می‌شود و کاربر می‌تواند با متصل‌کردن حساب کیف پول الکترونیکی به اپلیکیشن یا راهکارهای پرداختی درون اپلیکیشن آن را برداشت کند.

وظایف و کارهای خواسته‌شده در اپلیکیشن Task Mate به دو دسته‌ی میدانی و نشسته تقسیم می‌شوند. کارهای دسته‌ی اول مانند عکس‌گرفتن از فروشگاه یا رستوران خواسته‌شده در مکانی نزدیک بیرون از منزل و کارهای دسته‌ی دوم مانند رونویسی یا ضبط جملات انگلیسی به زبان محلی انجام می‌شود. کاربران با انجام این کار گوگل را به لهجه‌ی انگلیسی‌زبانان هر کشور آشنا می‌کنند.

البته در حال حاضر اپلیکیشن Task Mate در هند مراحل آزمایشی‌اش را می‌گذراند و با کد دعوت‌ دردسترس برخی کاربران قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن Task Mate
اپلیکیشن Task Mate

چند سال پیش، گوگل اپلیکیشن مشابهی موسوم به Google Opinion Rewards عرضه کرد. کاربران پس از نصب این اپلیکیشن، با پاسخ به پرسش‌هایی درباره‌ی خرید‌های اخیر یا تجربه‌ی استفاده‌ از محصولات گوگل مانند یوتوب و گوگل اسیستنت و جیمیل می‌توانند امتیازاتی در پلی‌استور کسب کنند و پس از برنده‌شدن و دریافت جوایز، اپلیکیشن‌های پولی دلخواهشان را از پلی‌استور دانلود کنند.

پس از تفاوت های اپلیکیشن Opinion Rewards دریافت جوایز بصورت اعتباری در پلی استو است؛ اما در اپلیکیشن Task Mate جوایز قابل نقد شدن است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید بیشتر از نویسنده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.